sobota, 10 sierpnia 2013

Burgess Buttercup - karta charakterystyki




W planie mam tworzenie takich oto kart dla testowanych przeze mnie dyni,
co powinnam dodać? ktoś ma pomysł?




Plenność

zbiory zsumowane z dwóch krzaków, bo nie sposób stwierdzić, która dynia z którego krzaka ;)
lipiec: 1szt - 1,4kg
sierpień: 2szt - 1,2kg i 1,5kg

Krzak

długie pędy, bardzo "wędrujące" - u mnie weszły na płot i choinkę,
owocuje na wysokości :)
wg. mnie nadaje się na pergolę/płot itp.

Skórka

miękka, łatwo obieralna, po upieczeniu można ją jeść

Miąższ

żółty, zwarty, suchy

Pestki

mało pestek, ale duże i pełne

Test pieczenia

w plastrach: nie rozpada się, brzegi wysychają (może na chipsy?)
smak - lekko słodki, typowo dyniowy

Test gotowania

nie puszcza wody, wręcz odwrotnie - wchłonęła to, co dolałam,
idealna na gęste puree, 
myślę, że świetna do ciasta, naleśników itp. - nie rozrzedza.



Zdjęcia

nie zawsze wygląda książkowo ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz